Hier vind je advies over het doen van een bestelling in de webshop van FestivalShopping.nl. Mocht je hier niet het antwoord vinden op jouw vraag, kijk dan eens tussen de andere kopjes in het linker menu of neem contact met ons op. We helpen je graag!
Bestelling plaatsen
Het bestellen van een product in onze webshop is zo gepiept. Volg het onderstaande stappenplan als je hulp nodig hebt:
1. Producten plaatsen in winkelmand
Ga op zoek naar het product dat je wilt bestellen en klik op de groene knop ‘in winkelmand’. Standaard staat het aantal op ‘1’, maar wil je meerdere bestellen? Vul dan het gewenste aantal in.
2. Doorgaan naar afrekenen of verder shoppen
Ben je klaar met shoppen? Klik dan op ‘doorgaan naar afrekenen’ om de bestelling definitief te maken. Wil je verder winkelen, klik dan op ‘verder winkelen’.
3. Gegevens invullen en bestelling plaatsen
- Vul op deze pagina de factuurgegevens in. Dit is tevens het adres waar de bestelling naartoe wordt verzonden. Mocht het afleveradres afwijken, vink dan ‘verzenden naar een ander adres’ aan en vul het juiste adres in.
- Kies de gewenste betaalmethode. Bekijk hiervoor de verschillende betaalmogelijkheden.
- Lees de algemene voorwaarden en vink aan als je akkoord gaat.
- Klik op ‘bestelling plaatsen’ als alle gegevens correct zijn ingevuld.
4. Afrekenen
Je wordt doorgestuurd naar de afrekenpagina. Voltooi de betaling en maak zo je bestelling definitief.
5. KLAAR!
Na betaling ontvang je per e-mail een bevestiging dat wij je bestelling hebben ontvangen en wordt deze klaargemaakt voor verzending.
Bestelling wijzigen
Bestelling wijzigen (nog niet betaald)
Wil je de inhoud van je winkelwagen wijzigen voor je hebt betaald? Klik op het winkelwagensymbool rechtsboven in je scherm. Verwijder producten door op het kruisje te klikken of wijzig het aantal en klik vervolgens op ‘update winkelwagen’.
Bestelling wijzigen (al betaald)
Heb je al betaald en wil je gegevens zoals naam, adres of producten aanpassen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via [email protected].
Bestelling annuleren
Wil je annuleren en is je pakketje (waarschijnlijk) nog niet ons magazijn uitgekomen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via [email protected]. Als het pakketje al onderweg is, kies dan één van de onderstaande opties:
Optie 1:
Weiger het pakketje actief bij de postbezorger. Geef aan dat je het pakketje niet wilt ontvangen en het wordt automatisch retour gezonden naar ons kantoor. Hiervoor worden geen kosten in rekening gebracht.
Optie 2:
Als je het pakketje al hebt aangenomen, kun je het product binnen 14 dagen retourneren. Bekijk de pagina retouren & ruilen voor meer uitleg.
Nadat de annulering is verwerkt, krijg je je geld terug. De terugbetalingstermijn is afhankelijk van je betaalmethode:
- iDEAL, PayPal, Belfius, KBC/CBC, SOFORT, Bancontact: binnen 3 werkdagen
- Creditcard: de reservering wordt na 3 werkdagen opgeheven
Bestelling op ander adres bezorgen
Tijdens het afronden van je bestelling worden jouw factuurgegevens opgevraagd. Wijkt dit af van het afleveradres? Klik dan op ‘verzenden naar een ander adres’ en vul het correcte afleveradres in.
Advies en hulp bij kiezen
Heb je vragen over welke producten bij jouw festival passen? Bijvoorbeeld: Worden er batterijen meegeleverd bij de led bril? Welke oordoppen worden aanbevolen voor indoor festivals? Of welke caleidoscoop bril raden wij aan? Neem gerust contact met ons op; wij helpen je graag verder!