Garantie


Hier vind je advies over het doen van een bestelling in onze webshop. Mocht je hier niet het antwoord vinden op jouw vraag, kijk dan eens tussen de andere kopjes in het linker menu of neem
contact met ons op. We helpen je graag!

Garantietermijn

Voor al onze producten geldt een garantietermijn van 3 maanden.

Garantiebewijs

De factuur van je bestelling is ook het garantiebewijs van je artikel(en).

Garantievoorwaarden

Naast onze standaard garantie van 3 maanden zit op alle artikelen die je bij ons koopt een wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren.
Al onze producten worden in nieuwstaat verzonden. Mocht je toch een artikel ontvangen dat al beschadigd is bij ontvangst, meld dit dan direct (binnen 30 dagen na ontvangst). Kijk voor meer informatie op onze
retouren & ruilen pagina.

Economische levensduur

We kijken ook naar de economische levensduur van het artikel, want het ene product gaat langer mee dan het andere. UNETO-VNI heeft onderzoek gedaan naar de gemiddelde levensduur van een groot aantal artikelen.
Deze lijst kun je raadplegen als je benieuwd bent naar de economische levensduur van je artikel: www.uneto-vni.nl.

Wat is een goed product?

Een goed product is een artikel dat je een bepaalde tijd zonder problemen kunt gebruiken. Hoe lang een artikel meegaat, hangt af van de aard en kwaliteit van het product.

Wanneer is een product niet goed?

Een artikel is niet goed als het niet compleet is, beschadigd of kapot is en/of het niet naar behoren functioneert.

Reparatie of nieuw product

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk hierbij aan een gratis reparatie, een vervangend artikel of teruggave van je geld.
Is het probleem met het artikel echter te wijten aan eigen schuld of normaal gebruik, dan komen deze oplossingen helaas niet in aanmerking.

Scroll naar boven